laatste uurtjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vincent Leeuwenburgh - WaarBenJij.nu laatste uurtjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vincent Leeuwenburgh - WaarBenJij.nu

laatste uurtjes

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

30 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Het is dan zover.... mijn laatste weekje strand zit erop en het is tijd om weer terug naar Nederland/de kou te gaan. Straks om 2.30 's nachts vertrekt mijn vliegtuig en 12 uur later kom ik aan op Schiphol (9.00 's ochtends).

Ik heb het super naar mijn zin gehad, maar dat hebben jullie vast wel begrepen van al mijn verhalen!! Toch vind ik het niet erg om weer naar huis te gaan. Heb in de afgelopen 3,5 maanden zoveel meegemaakt en gezien dat het nu veel van hetzelfde word.

Natuurlijk wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele lieve berichtjes op mijn site. Het is echt heel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden en wat zich thuis allemaal afspeelt.

Hopenlijk spreek/zie ik jullie allemaal snel weer!!
Liefs Vincent

• 30 Januari 2007 - 13:47

Chihko:

Goeie reis terug

• 30 Januari 2007 - 14:21

Marleen:

Blijf het leuk vinden om te reageren, maar ook omdat ik weet hoe leuk het is om te lezen.. Anyway> Goede vlucht terug! Je hebt zo te horen precies dezelfde als ik heb gehad, dus dat komt helemaal goed.. :-) Tis alweer 10 graden in NL; vorige week vroor het nog..!! Tot snel! En vond je verhalen super leuk om te lezen!!

X Marleen

• 30 Januari 2007 - 14:24

Susanne:

Gezellig dat je weer terug komt! Hopelijk tot snel en natuurlijk een hele goeie reis straks.

Dikke kus

• 30 Januari 2007 - 16:04

Shemay:

Natuurlijk neem ik je schoenen voor je mee. Men zal je wel voor gek verklaren in het vliegtuig als ze je op slippers zien binnenkomen. Ik zal ook nog een jas meenemen voor je. Je weet maar nooit, het is hier toch een stuk kouder.
    Goede reis en tot morgenochtend.

• 30 Januari 2007 - 22:15

Durk:

Yo Vincent,

Goede reis terug en tot snel!

Groeten,
    Durk

• 31 Januari 2007 - 15:06

Frans:

Wat je als eerste moet doen als je thuis bent is: je bagage snel openen en je voor het laatst koesteren aan de taxfree meegesmokkelde warmte van je plunje en dan voor het allerlaatst genieten en wegdromen naar..........?