weg uit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vincent Leeuwenburgh - WaarBenJij.nu weg uit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vincent Leeuwenburgh - WaarBenJij.nu

weg uit Bangkok

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

23 Oktober 2006 | Thailand, Bangkok

eventjes een snel berichtje, want zit nu op Bangkok centraal station en ga zo met de trein naar Phitsanulok. Zou eigenlijk vanmorgen al vertrekken, maar Richard en ik hadden de trein op 5min na gemist.... en hier rijden ze dus wel op tijd :S.
Verder geen probleem, want je kunt je kaartje gewoon terug inleveren en een andere trein boeken. Rijden nu alleen wel derde klasse ipv tweede, dus word lekker krap op een houten bankje zitten tussen de Thai, wel weer een (leuke) ervaring denk ik.

Ben trouwens eergisteren naar Pat (ping) Pong geweest wat je als tourist eigenlijk moet zien, hoewel het natuurlijk weinig met Thailand te maken heeft. Tis daar super toeristisch en langs de hele straat word je overal naar binnen gevraagd om een show te bekijken. Hebben we natuurlijk ook gedaan!!
Zoals je natuurlijk begrijp zijn het sex shows waarbij die meiden zich echt verlagen. Op het podium staan ook geen knappe meiden, dus ze weten erg goed waar ze mee bezig zijn. Enkele voorbeelden zijn, banaan/ ping pong ballen schieten, 20 meter koord/ twee meter koord met spijkers en twee meter koord met scheermesjes uit je poes toveren. Oh en wat erg knap was is om met stokjes een ringetje op te pakken en op een fles te plaatsen... en dan zonder handen natuurlijk ;).
Tijdens die shows word je natuurlijk overvallen door meiden die geld van je willen of eventueel iets anders. Dit is natuurlijk super irritant, maar na 5min negeren houden ze eindelijk op.

Ik moet nu trouwens stoppen, want anders mis ik weer de trein. Laat later wel wat meer horen en kan dan ook hopenlijk wat foto's laten zien.

Lah gorn

• 23 Oktober 2006 - 07:14

Renée:

Zeer prettig om te horen dat het cultuur snuiven je zo goed afgaat, hihi!

Lekker weg uit Bankkok, stinkstad!

• 23 Oktober 2006 - 09:41

Shemay:

Op naar de natuur en weg uit de smog. Ben benieuwd hoe het reizen met de trein je daar bevalt zo tussen de Thai. Tot gauw en een dikke kus.

• 23 Oktober 2006 - 14:17

Esther:

Klinkt allemaal erg interessant Vin.....rooie oortjes zeker???? Ik zie het al helemaal voor me hoe jij daar zit.....

xxx

• 24 Oktober 2006 - 12:18

Inge:

Hmm.. zo te lezen vermaak jij je wel daaro! Haha.. Leuk om te lezen wat je al gedaan hebt. Heel veel plezier nog!!
    XX Ing

• 24 Oktober 2006 - 19:43

Arjan:

Mooi voor mekaar daar!! Genieten van alles wat Thailand te bieden heeft. Succes!

• 24 Oktober 2006 - 21:23

Pinjo:

Heee Vin,

Waar blijven de foto's!!
    Greetz uit O.

• 25 Oktober 2006 - 07:29

Marleen:

Heey Vincent! Goed te horen dat je al lekker aan het reizen bent! :-) Zo te lezen geen drankje doen binnenkort, aangezien je al naar het noorden ben. ;-) Ik ben trouwens 4/5 nov. in Sukothai> festival Loi Kratong. Als je het leuk vindt kan je ons altijd vergezellen he! Kijk maar! Veel plezier nog en lekker genieten he! Groetjes! Marleen

• 25 Oktober 2006 - 09:53

Vera Westveer:

Hoi Vincent
    Wat onwijs leuk dat je lekker in Thailnad zit! Ik ben er in juni ook geweest en het is er super gaaf! Ik wil ook echt terug! Tot die tijd doe ik het wel met jou leuke verhalen!

Heel veel plezier!
    Kus Vera

• 28 Oktober 2006 - 11:27

Babette:

Heerlijke verhalen! Geniet ervan! Doe ik ook een beetje vanaf hier...
    Ps zwembad-hotel toevallig Rambruttri Village?

• 29 Oktober 2006 - 06:34

Vincent:

Ja!!! was inderdaad Rambutri... toevallig hoor